Kā pasūtīt produktus e-veikalā 'FLEIT'
AR ROKĀM DARINĀTS. RAŽOTS LATVIJĀ.
Kakla siksnas suņiem un citi ādas izstrādājumi mājdzīvniekiem: pavadas, uzpurņi u.c.
Maksājuma metodes
-
Ar bankas pārskaitījumu Uzņēmuma rekvizīti→
-
Stripe / maksājumi ar banku kartēm
Uzņēmuma rekvizīti
-
SIA "FLEIT"
-
Reģ. Nr. 40103265276
-
Juridiskā adrese: Jaunsaules iela 5C- 18, Rīga, Latvija
-
Izsniegšanas adrese: Čiekurkalna 5.šķērslīnija 3, Rīga LV1026
-
Bankas rekvizīti: "SEB banka"
Kods: UNLALV2X
Konts: LV19UNLA0050014955969
Pasūtījuma piegāde
-
Veicot pirkumu, lūdzu, norādiet izvēlēto piegādes veidu.
-
Pasūtījumus, bez maksas, varat saņemt: Čiekurkalna 5.šķērslīnija 3, Rīga LV1026
-
Baltijas valstīs(Latvija, Lietuva, Igaunija) Pasūtījumu varat saņemt ar Omniva pakomatiem.
-
Citās ES valstīs pasūtījumus varat saņemt ar DPD vai DHL.
Pasūtījuma apstrādes laiks
-
Jūsu pasūtījumu apstrādāsim 2 darba dienu laikā
-
Klients saņems informāciju par pasūtījuma piegādes laiku ar SMS vai epastā.
-
Ja mums būs kādi jautājumi par pasūtījumu, mēs ar jums sazināsimies.
Piegādes izmaksas
-
Latvijā piegāde ar Omniva pakomātiem 4,00 eur,
-
Lietuvā un Igaunijā piegāde ar Omniva pakomātiem 7,50 eur
-
Eiropā piegāde ar DPD pakomātiem 20,00 eur
Distances līgums
-
Distances līgumsŠajā interneta veikalā www.fleit.lv piedāvāto preču pārdevējs (SIA Fleit reg. Nr40103265276, Juridiskā adrese: Jaunsaules iela 5C- 18, Rīga, Latvija, LV-1083 ), no vienas puses, turpmāk tekstā Pārdevējs, un persona (fiziska vai juridiska), kas veic Pasūtījumu, turpmāk tekstā – Pasūtītājs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu Pārdevējs apņemas pārdot preces Klientam pēc Klienta pasūtījuma un piegādāt tās Klientam pēc maksājuma saņemšanas Pārdevēja bankas kontā. Klients apņemas apmaksāt pasūtījuma summu un piegādes izmaksas (ja tādas ir). Pasūtījums ir preču pasūtījums, kas ietver visas preces, kuras Klients vēlas iegādāties no Pārdevēja un kuras ir norādītas vienā Pasūtījumā. Klients apstiprina Noteikumus, kad ir tos izlasījis, un pasūtījuma apstiprināšanas brīdī atzīmē teikumu "Esmu izlasījis noteikumus un piekrītu tiem". Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, nosacījumi, piegādes un atgriešanas kārtība, pušu atbildība un citi noteikumi.
-
Privātuma politikaTiek apkopoti tikai attiecīgie personas dati, kas nepieciešami tiem nolūkiem, kādiem tie tiek apstrādāti — jūsu vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, piegādes adrese, preču piegādes veids, maksājuma veids, maksājuma informācija.
-
Piegādes un apmaksas kārtībaPreču cenas vietnē www.fleit.lv ir norādītas eiro, ieskaitot PVN. Klients pasūta preces caur šo mājas lapu, norādot preču veidu un daudzumu. Klientam ir iespēja apmaksāt Pasūtījumu, izmantojot Internetveikalā iegultos maksāšanas rīkus — STRIP/maksājumu kartes, vai apmaksājot rēķinu, ko Pārdevējs nosūta pa e-pastu. Rēķinu sagatavo elektroniski, un tas ir derīgs bez paraksta. Pasūtītājs piekrīt, ka pirkuma dokumentus – PVN rēķinu – var nosūtīt fiziski kopā ar preci vai elektroniski uz Pasūtījumā norādīto e-pasta adresi pasūtījuma izpildes brīdī. Rēķinā ir norādīti Pārdevēja rekvizīti, pasūtītās preces, to daudzums, preču galīgā cena, ieskaitot visus nodokļus, un citi dati, kas noteikti Latvijas Republikas likumdošanā. Pārdevējs nodrošina preču izsūtīšanu 1-14 darba dienu laikā atkarībā no preces veida pēc maksājuma saņemšanas.
-
NoteikumiLatvijas Republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāprecizē preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu.
-
Pārdevēja tiesības un saistībasPārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma anulēt Pasūtījumu, ja Klients 7 (septiņu) darba dienu laikā nav samaksājis par preci un neinformē viņu par iemeslu. Pārdevējs apņemas respektēt Klienta privātumu, apstrādāt Klienta personas datus tikai Noteikumos, Privātuma politikā, kā arī Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Pārdevējs apņemas informēt Klientu par funkciju, kas ir svarīga pasūtījuma izpildei, apturēšanai vai pārtraukšanai pirms pasūtījuma veikšanas. Informācijas sniegšana e-pastā ir atbilstoša informācija. Kad Pārdevējs jau ir pieņēmis izpildāmo Pasūtījumu, Klients tiek informēts par šī pasūtījuma izpildei būtisku funkciju apturēšanu vai pārtraukšanu, izmantojot kādu no Klienta norādītajiem saziņas veidiem (pa tālruni, nosūtot īsziņu). vai e-pastu). Saskaņā ar Noteikumu nosacījumiem Pārdevējs apņemas piegādāt Klienta pasūtītās preces un pieņemt Klienta atpakaļ nosūtītās preces. ja Pārdevējs svarīgu apstākļu dēļ nevar piegādāt Klientam Pasūtījumu, www.fleit.lv, var piedāvāt līdzīgu preci, informējot Klientu kādā no Klienta norādītajiem saziņas veidiem (pa tālruni, līdz plkst. nosūtot īsziņu vai e-pastu). Ja Klients nepiekrīt, ka pasūtījums tiek aizstāts ar līdzīgu preci, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā atmaksā Klientam naudu un atceļ Pasūtījumu.
-
Atteikuma tiesībasKlientam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas dienas, nosūtot atteikuma vēstuli uz fleitinfo@gmail.com. Atteikuma vēstules veidlapa ir pieejama zemāk. Klientam preces ir jāatgriež Pārdevējam 7 kalendāro dienu laikā no atteikuma vēstules nosūtīšanas (nosūtot to Pārdevējam pa pastu uz adresi Riga, Ciekurkalna 5 skerslinija, 3, LV-1026 vai Omniva, DPD u.t.t pakomātu). Pārdevējs apņemas atmaksāt naudu par atgriezto preci 7 kalendāro dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas. Apstiprinot šos Noteikumus, Klients piekrīt, ka nauda tiks atmaksāta Klienta bankas kontā, ja vien Klients un Pārdevējs nav vienojušies citādi. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestajā daļā teikts, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas laikā".Pārdevējs patur tiesības atteikt Klientam atteikuma tiesības vai ieturēt atmaksas maksu, ja prece ir bojāta, neuzmanīgi izturoties pret preci lietošanas laikā vai neievērojot norādījumus, ja preces oriģinālais iepakojums ir nozaudēts vai ja preces iepakojums ir būtiski bojāts.
-
Preču pasūtīšana, pirkuma līguma tiesisko attiecību nodibināšanas brīdis· Klients izvēlas preci, izvēloties konkrētu preces modeli un daudzumu. · Pasūtot preces, Klientam attiecīgajos informācijas laukos jānorāda savi pasūtījuma pareizai izpildei nepieciešamie dati, kurus www.fleit.lv apstrādā Privātuma politikā noteiktajā kārtībā. · Kad Klients izvēlas preci vai pakalpojumu, izveido preču grozu un pabeidz visus pasūtījuma darījumus, tiek uzskatīts, ka starp Pārdevēju un Klientu ir nodibinātas pirkuma tiesiskās attiecības un noslēgts pirkuma līgums. · Katrs Pasūtījums tiek glabāts www.fleit.lv datubāzē, ievērojot konfidencialitātes politiku
-
Klienta tiesības un pienākumi· Klientam ir tiesības iegādāties www.fleit.lv preces šajos noteikumos noteiktajā kārtībā. · Klientam ir tiesības anulēt pasūtījumu šajos noteikumos noteiktajā kārtībā. · Klientam ir tiesības atkāpties no Līguma šajos noteikumos noteiktajā kārtībā. · Klientam ir tiesības iegādātās preces apmainīt vai atgriezt, ievērojot šajos noteikumos noteikto kārtību. · Klientam ir jāpilda savi pienākumi caur www.fleit.lv, jāievēro šie Noteikumi, Privātuma politika, kā arī Klients nedrīkst pārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus. · Klientam ir jāmaksā par pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem un tie jāpieņem, ievērojot šajos noteikumos noteikto kārtību.
-
Datu apstrādePasūtītājs, noformējot pasūtījumu, ievadot nepieciešamo informāciju, apliecina, ka ir izpildījis un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Klienta pasūtījumu un piegādāt preces atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Klients piekrīt, ka uz norādīto e-pastu nosūtīs paziņojumus saistībā ar Klienta Pasūtījuma apstrādi.